onsdag 27 maj 2009

Allt kan ju inte va bra jämt....

Visst är det så. Man blir bara på något sätt så smärtsamt medveten och känslig när man får barn...när man bildar familj. Barnen binder samman familjer... Men om alla inte kommer överrens blir det jobbigt....mycket jobbigare när man har barn... Dom blir så påverkade av alla vuxnas agerande och handlingar. Det är så mycket som händer och som rör runt i grytan lite... lite för mycket. Jag vill bara gå och gömma mig, ta mina barn och skydda dom från allt ont i världen. Klart man inte kan, dom måste ju oxå lära sig... den hårda vägen. På samma sätt som vi vuxna gjort. Fast ibland undrar man om man någonsin lär sig.
Mina underbara barn... Alicia som varit och hälsat på i skolan i dag och min älskade Amanda som kan rulla från mage till rygg och som kan gripa efter saker. Jag älskar mina barn, dom betyder allt för mig!
Puss och kram på er från mamma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade