torsdag 7 maj 2009

Jobbigt är det...

när lillan inte mår bra.. Hon har haft ont i magen till och från. Och denna uppsjö av nappflaskor som finns...alla lovar dom att ditt barn får i sig så lite luft som möjligt! Men jag håller på att bli tokig, för antingen får hon i sig maten för sakta, eller alldeles för fort! Snart har jag testat alla dessa flaskor och Jan blir tokig för han tror jag köpt flaskor för flera tusenlappar... Jag vill ju bara mitt barns bästa! Varje gång hon ätit verkar hon få ont i magen! Hon är tre månader nu och det borde bli bättre.
I går hade hon lite feber som biverkning av vaccinet. Men hon var dock bättre på kvällen och då var vi på kalas hos min mormor. Det var trevligt, och Amanda var nöjd. Alla hade fått dopinbjudan, och den 13 juni blir det dop:-))!
Den andra lilltjejen fyller snart sex år och det är mycket planerande nu...
Hej hopp...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade