onsdag 17 juni 2009

matt-hat, glömska och kärlek

Ja, jag och mattor har för tillfället ett hat och kärleks-förhållande. Vi har två mattor i huset och jag bara hatar att dammsuga dom, verkligen hatar för det verkar som att precis allt fastnar i dessa mattor och det tar timmar att få dem snygga. Därför är det skönt att det bara finns just två, men det hatar jag med för det blir så fruktansvärt tomt utan mattor...ser ut som om vi nyss flyttat in!!!Suck!
Dagen har varit bra! Jag var iväg i förmiddags och spenderade lite pengar på mig själv! Jag är fin i håret...efter ett välbehövligt klipp och slingning:-)
Hittade en mysig topp som jag ska ha på midsommar. Köpte smarriga baguetter till oss på hemvägen mums..Nu i kväll har jag och Alicia varit iväg och handlat...inför midsommar och grejer till Amanda.... Pengarna bara försvinner och jag får nästan ångest!
När jag kom hem Skulle Alicia hem till en kompis och jag var ute med Amanda medan Janne fixar med häcken. In med Amanda och hon får gröt för andra gången, vilket hon verkar gilla:-)
Sen när klockan närmar sig fyra får jag känslan av att jag missat något i dag! Och JA jag har ju missat sista gången i massagen, som jag sett fram emot så!!! Skit med...
Sånt e livet. Nu ska jag gå och lägga mig...Amanda har sovit lite si och så nu ett tag...man vet aldrig när hon vaknar eller är hungrig....I går ville hon ha halv elva(sen var hon superpigg och var hur glad som helst...och mamma trodde vi skulle få sova lääänge) sen halv fem och halv sju!
God Natt och sov gott;-)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade