söndag 28 juni 2009

sommar och sol....

Ja man har inte mycket att klaga på just nu... Vädret är fantastiskt och nu mår man bra. Jo det är klart om man bortser från att jag för tredje gången bet upp en lagning på en tand! Måste ringa tandläkaren i morgon och jag bara hatar det!!! Inte nog med att det är dyrt, jag plågas av att gå till tandläkaren!!! Fyyy. Men vi har grillat i kväll och haft en underbar dag i trädgården! Jan fixade ett vattenland åt Alicia och Amanda har varit ute i skuggan, och varit väldigt harmonisk i dag trots värmen!
Nu sover ungarna och Jan är ute och rastar hunden... Jag sitter i soffan och njuter. Är sådär skönt trött...
I morgon ska jag in till TB och gå igenom lite inför torsdagen då jag börjar jobba på farsen. Vi (Jag, Alicia, Jan och Ann) var och såg den i går och den är helt ok i år! Sen var vi hos mamma och fikade... Hon passade Amanda.. Jag fick en superfin klänning av henne MEN jag skulle behöva sy in den lite. Jag vill ha den nästa helg då det är 30-årsfest! Vi får se om jag lyckas få tag i någon som kan hjälpa mig tills dess!!!
God natt och kram..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade