söndag 14 juni 2009

TACKSAM!!!

I går var det dop för vår lilla Amanda. Det roligaste var att hon blev döpt av samma präst som Jan...haha. Ja ni kan ju tänka er att han inte var purung direkt! Trodde vi skulle plåga oss genom det hela av skrik från Amanda, men som vanligt gjorde hon mamma stolt!:-) Bara ytterst lite skrik. Hon var väl så chockad av allt stackarn....
Jag är så oerhört tacksam över mina barn och över att dom är friska, det finns ingen större gåva i livet, bara så ni vet:-)
Dopfesten blev lyckad och jag lyckades hålla mig lugn och allt var under kontroll.. Alla blev mätta nöjda och belåtna. Och alla fick plats! Vi hade tillfälligt flyttat ut alla möbler från vardagsrummet och dukat upp två långbord.
Tack alla vänner och släktingar för Amandas alla jättefina dop-presenter!!
I dag är man lagom seg, men har ändå varit i väg och i farten på ett barnkalas med Alicia. I morgon är det föräldragruppen.... Nu ska jag se om det finns nått vettigt att glo på......på tv.... Tack och hej.....;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade