torsdag 18 juni 2009

Midsommar

Ja vi ska ha stor midsommarfest och det kommer att bli lite stökigt här hemma... Därför är det sedan länge bestämt att Alicia ska vara hos farmor och lilla Amanda hos mormor... Mormor är en superbra barnvakt och har jättebra hand om små barn MEN jag får ont i magen när jag tänker på att Amanda ska sova någon annanstans! Det knyter sig liksom och tårarna kommer. Det kommer att bli ett eldprov för mig. Jag hoppas naturligtvis att det kommer gå bra och att jag kan njuta lite av att jag och Janne är helt barnfria...det behöver vi med! Men usch vad jobbigt!! Jag kommer vilja ringa mamma stup i kvarten. Det är ju så, att ingen känner lilltjejen som jag...
Men å andra sidan kommer hon må bäst där, från allt stök och bök! Åh.... jag uppdaterar om hur det går! Hej svejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade