onsdag 10 juni 2009

Stress...

Ja jag är bra på att stressa upp mig själv. Och i de allra flesta fall, helt i onödan!! Jag vet om det, men ändå händer det gång på gång. Jag försöker förebygga genom att förbereda mig så gott det går....i förväg. Nu är det dop på lördag och jag har lovat mig själv att inte stressa upp mig!!
I dag föll det, liiite... Har hunnit med en hel del dock... Nu kan jag inte sova för jag går igenom allt för att kolla så jag inte glömmer nått. Min käre make, lider nog mest när jag är stressad, för jag blir nämligen inte så trevlig att ha och göra med då, tyvärr..
Jaja, allt brukar ordna sig till slut, och det brukar bli bra!!
Förra gången det var dop mådde jag fruktansvärt dåligt...när Alicia döptes. Inte nog med förlossningen, och tiden efter där... sen hände en sak till som gjorde att dopet inte orkades med som jag skulle ha velat. Än en gång, Alicia hade ju inte ont av det, men jag blir ledsen och märker åter igen hur viktigt jag tycker allt kring Amanda är. Och så får jag dåligt samvete...
Alicia som är världens finaste dotter... Jag kämpar med mina tankar och känslor när det gäller hur annorlunda allt runt omkring är när det gäller båda tjejerna...
Nog om det, det är jobbigt nog ändå... och jag kände att jag blev väldigt personlig nu...

Nu ska jag försöka blunda lite, det är en jobbig dag i morgon men den ska också gås igenom!!

God natt från lilla mig;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade