måndag 8 juni 2009

Inte bloggat

på ett tag nu... Inte för att jag inte haft något att blogga om. Men jag har funderat lite på det här med hur personlig man ska bli i sin blogg...Många förstår inte det här med att vräka ut sitt personliga liv på internet. Där i princip vem som helst kan läsa om det. Men samtidigt kan det ju vara bra sätt att göra sig hörd...hmmm jag vet inte riktigt vad jag tycker än. Jag skriver det som känns bekvämt att skriva om, så får vi se...

Ja brist på händelser kan jag inte klaga på. Studenter, dop, födelsedagar, lite jobberbjudanden osv....
En stor tjej som lärt sig cykla, en liten tjej som växer så det knakar! En man som är helt underbar;-)

I morgon ska jag i väg på den årliga utbildningsdagen med jobbet, ska bli jättekul!!

Tack och hej för mig....

1 kommentar:

  1. Det låter som att du mår lite bättre nu, vad skönt.
    Kram

    SvaraRadera

Bloggintresserade