tisdag 30 mars 2010

Effektiv tisdag...

I dag har jag bakat bullar, igen;) Påskpyntat och gjort fint. Plockat massa påskris och satt både inne och ute, håller tummarna att det senare, inte blåser till åkulla!
Jag har varit i H-stad med tjejerna. Köpt solskydd till bilen på Amandas och Alicias sida. Sen blev det leksaksaffären och så klart Mc Donalds på hemvägen. Nu i kväll har jag sanerat källargolvet på vatten. När jag badade häromdagen hamnade nog röret snett och det läckte ut på golvet.
Tjejerna skulle badat egentligen men det hanns helt enkelt inte med!
Snart kommer Jan hem. Han har varit i Sth i dag. Håller en kall öl på kylning åt honom:-)

Nu ska jag bara slappa lite. Fullmåne i natt. Tror jag kommer sova ändå faktiskt. Fast drömmarna blir svårt att undvika;-)

I morgon är det dags för möte i Halmstad på högskolan! Spännande:-)

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade