torsdag 11 mars 2010

Planer..

Att ha planer är bra, då är man på väg mot något, då vet man vad som ska hända. Det känns bra att ha en plan. Att ha en plan men inte veta om den går att genomföra känns sodär haha. men jag ska försöka! Nu ska jag bara ta mig i kragen med, första steget är oftast svårast.

I dag är planen att jag ska ladda ner ett kompendie med gamla högskoleprov, och jag ska skriva ut smarriga recept på smörgåstårter och skriva handlista. Sen jag ska åka till klittebadet när min man har slutat jobba för dagen. Få lite välbehövlig egentid!

Jag tror att vi har världens veligaste dotter. Men å andra sidan är det inget ovanligt i den här åldern (sex år), och helst ska man inte ge några alternativ! Nu gäller det kören. Hon både vill och inte vill. Alla andra går ju där!
Men, mamma: jag tycker inte det är kul.
Nej, gumman: men då tycker jag inte att du ska fortsätta!
Så, vi får se, jag ska prata med körledaren i dag.

Nu ska jag ta tag i dagens sysslor, och förresten, jag var på Falkenbergsrevyn och spanade in deras läckra nya lokaler, det blev SUPER!
Sen var jag inne på turistbyrån och det var så mysigt att träffa alla. Alltid lika kul. Har så många minnen därifrån, och hade det inte varit för att jag har andra planer, och om vi hade kunnat tänka oss att jag skulle kunna jobba över sommaren så hade jag gärna velat komma tillbaka!!:-)). Som sagt saknar er!!

Ha en riktigt bra dag, och glöm inte krama om varandra lite extra mycket!!<3 KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade