tisdag 9 mars 2010

Sorg...

Ja sorg finns ju runt omkring oss hela tiden. Även om den inte drabbar på nära håll så finns den. I dag är en sorgsen dag. Jag har , som jag nämt tidigare, följt en blogg här i bloggvärlden, och i morse när jag surfade in på mina bloggar jag följer, var det med tårar i ögonen jag läste Henriks uppdatering om Anna! Lägger upp adressen nedan om någon vill läsa.
Tänder ett ljus för Anna. Men även för Morfar, Farmor och Dan. Det är en sån dag i dag. Men jag minns ändå med glädje och med ljusa minnen.

De senaste dagarna har jag blivit bortsämd! Jag har fått en fin ny dator av min käre man:-) Jag har fått födelsedagspresenter av mamma. I söndags var vi på kungsmässan och på IKEA. TACK snälla mamma!

Amanda har fått lite feber igen, och denna gång är det tänderna. Hon dregglar väldigt mycket och vill ha något i munnen hela tiden. Det märks inte på henne att hon har feber, och den är inte oroväckande hög. Förhoppningsvis är den borta i morgon. Nu ska jag passa på att städa lite och planera inför helgen och söndag som jag ser fram emot då jag ska bjuda familjen på smörgåstårta!:-))
Och inför lördag då jag och min älskling ska ha det mysigt;-)

I går gick jag och la mig klockan SJU!!!! Och somnade.... Mår inte riktigt hundra, ont i huvud visdomstand och hals, tänkte jag skulle sova bort det. Konstigt nog är jag ff trött men jag kommer nog snart igång!

Många kramar!!

Annas blogg: http://annajansson73.blogspot.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade