måndag 1 mars 2010

Uppdatering, helgen!



I fredags åkte jag och handlade i Halmstad medan Amanda var hemma hos pappa och Alicia fick vara hos Mia och Andreas och leka av sig med Linnea och Isabell!
Vi tog upp min gamla gunghäst åt Amanda, som genast blev populär!


Lördag, pappa Jan är inte på humör för nått, och sätter sig i källaren och spelar. Jag tar med mig ungarna för jag orkar inte se röran här hemma och vill undvika åska och muller här hemma.....
Först åker vi hem till mamma som precis hade städat och gjort fint. Vi får en god lunch, och medan mamma och Amanda sover middag går jag och Alicia ut på stan. Det var supermysigt. Sedan lämnar vi mormor som får städa en gång till... (Lite skillnad att ha två barn än ett när man ska någonstans!)
Efter mormor åkte vi hem till faster och fikade. Faster hade inte hunnit dammsuga än, och tur var det.... Efter oss var hon tvungen;-)
Som bonus dök farmmor upp med:-))
När vi kom hem på kvällen hade pappa städat och här var så fint!! Tack älskling!
Sedan blev det melodifestival och mys.


Söndag, Jan vaknar på ett strålande humör:-) Nästan i alla fall. Jag är inte så pigg eftersom Amanda varit jobbig på natten. Men min käre man undrar om vi ska hitta på nått!! Som att åka till Ge-Kås? Så Ge-kås blev det. Alicias kompis Sofia ringde och ville leka, så vi släppte av henne på vägen.
När vi kom hem lagade vi god mat. Men det blev tidigt i säng för min del!

I dag måndag, är det vardag igen. Alicia är i skolan, pappa jobbar och jag ska städa lite.... I morgon ska jag fotografera mina ögon och sedan ska vi se om inte vi kan hälsa på lilla Nellie och Madde en dag!!:-))
Vad ni än hittar på,
ha en skön måndag

1 kommentar:

  1. Hej vännen!
    Varför ska du fotografera dina ögon? Såg att ni ville komma och hälsa på mig och Nellie. Vi är hemma på onsdag och torsdag eftermiddag men ons passar nog bäst om ni vill? :) kram

    SvaraRadera

Bloggintresserade