söndag 28 mars 2010

Söndag.

I dag har jag fyndat en cykelstol till Amanda på blocket! Bonus var att hon bodde här i Slöinge. Var och hämtade den innan och är supernöjd. Nu ska här cyklas:-)

Farmor Ann var på besök i eftermiddags. Vi fikade och hon fick se hur vårt hus förmodligen kommer att se ut i framtiden om allt går som det ska! Vi fikade och Alicia fick en stund med sin favorit!

Amanda är feberfri men ff mycket trött. Inte riktigt sig själv med andra ord. Är lite orolig för alla hennes febertoppar. :-(

I går var jag i väg och försökte sälja saker på loppis. Första gången. Hade laddat ett helt bord med div barngrejer och det såg riktigt fint ut. Tyvärr kom det inte mycket folk! Jag gick nog jämt ut ungefär. Det kostar ju lite att stå där, och så var man ju tvungen att fynda lite själv med:-)

Tyvärr är min fina nya dator på reperation! Får se om jag kommer åt att lägga ut några bilder annars får det bli när darorn e tebax!

I kväll blir det film och deg i soffan. Känns som dagen bara försvann, men det var ju bara en timme som gjorde det!

Ha en skön Söndagskväll!! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade