torsdag 25 mars 2010

Hej!

En liten uppdatering så här mellan skriken. Amanda har feber igen och det är jobbigt, hon får ingen ro att sova, varken natt eller dag. Nu har hon ju bara haft feber sen i går så vi får se hur länge den håller i.
Hon tar ett par steg nu och ställer sig ofta upp för att pilla med något med båda händerna. Hon är så duktig:-)
Jag och Amanda var med Alicia på miniorerna i går. Det är en väldigt bra verksamhet. Ungarna fick leka av sig och pyssla och fika med mackor och våfflor! Sen är det ju så klart inslag med en sång och lite prat runt Gud och Jesus. Det var så roligt att tjuvlyssna, man märker hur religöst vårt samhälle är i dag! NOT! Haha hon som är ledare frågade barnen varför vi firar påsk. Alicia trodde att det var att våren kommer, och ja det var väldigt blandade svar, men ingen visste varför. Sen var det en liten kille som sa att, men min mamma tror ju inte på gud ju! Haha. Men hur som så är det en bra verksammhet tycker jag oavsett!

I dag blir det att pyssla om Amanda, men så är det ju oxå våffeldagen och jag tänkte hinna med att göra lite våfflor med:-)

Vädret är ju underbart så alla ni som har chansen att gå ut NJUUUUUT!
KRAM från mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade