måndag 11 oktober 2010

DAGIS!!!


Denna stora, lilla fina älskade tjejen ska börja på dagis!!! Mammas fruktade dag är här. Nej så ska jag inte säga, dagis är jättepositivt. Men det har gått så otroligt fort och hon känns fortfarande som mammas lilla bebis:-) Mesig man är. Men idag, exakt om en vecka börjar inskolningen. Ni hittar henne då på Humlan i gruppen blåbär där de minsta går.
Dessutom ska vi nästa fredag till Halmstad för att diskutera med läkare hur vi ska gå vidare i utredningen med hennes feber.
Jan har kört till Stockholm och barnen har lagt sig. Det är väldigt tyst i huset. Själv har jag faktiskt lagt mig. Tänkte slappa i sängen och försöka somna tidigt. Har lite ont i hlasen och känner att jag behöver sömn.
Stor kram från mig och god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade