lördag 2 oktober 2010

Mor och dotterdag!!

Jag och Alicia har varit i Kungsbacka på Kungsmässan och en sabbis på freeport. Vi har haft en supermysig dag. McDonalds. leksaksaffärer, HM, Glitter, osv.... Hon börjar bli stor även om halva tiden gick åt att gå i leksaksaffärer:-)
Vi köpte vantar, mössor, halsduk, klänning, tights en fin tröja och hon verkar supernöjd.

På hemvägen var jag kaffesugen så vi stannde till hos min mamma och fikade. Hon höll på att rensa sin garderob. Detta resulterade i att jag fick en hel kasse med superfina kläder av världens bästa mamma!!! TACK!!!! Känns som om jag vunnit på lotto och kunnat shoppas loss:-)

Så både jag och Alicia är glada och nöjda men oxå väldigt trötta!! Sitter i soffan med ett glas rött och snart ska barnen krypa ner i sina sängar.

Amanda och pappa har varit hemma i dag och fått lite egentid. Det har gått alldeles utmärkt!

Nu blir det slapp i soffan med risk för att slumra till;-)

Ha en trevlig lördag-kvälll!!

1 kommentar:

Bloggintresserade