torsdag 7 oktober 2010

I rymden finns inga känslor....

Filmen vi såg hette så, och den var jättemysig. Bjöd på några hjärtliga skratt och nästan en tår. Så den var sevärd! Gå och se...

Precis hemkommen. Mannen tittar på film och ungarna sover. Så nu ska jag krypa i säng och titta på arga snickarn, på nätet.

Först ska jag berätta om råttan, ni som undrade vad jag menade i ett tidigare inlägg....
Jag och min kusin var och fikade i stan med våra barn, och satt och åt i godan ro när en kvinna plötsligt började gallskrika att det är en råtta här.... Personalen kom och vågade inte kika bakom dörren där råttan gömde sig! Till slut sprang den fram, och som tur var, ut genom dörren igen. Ytterörren som stått öppen hela dagen åkte igen.... Det visade sig att råttan följt med en kvinna in så den kom inte från köket i alla fall som tur var. Men man tappade nästan aptiten. Jösses vad stor den var!!

Godnatt och kram från mig....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade