måndag 4 oktober 2010

Diverse...

Helgen var bra, men jösses vad fort den går!! I går var vi hos farmor och hälsade på. I dag tvättar jag och rensar kläder. Tar bort sommarkläder och tar fram vinterkläder.... Lite deppigt. Brännan från semestern lyser snart med sin frånvaro...:-(
Har lite smått och gott att ta tag i egentligen men min sömn är inne i en svacka och jag är trött.
I morgon ska dock jag och kära kusinen hitta på nått. Fast vi vet inte vad än. Vad det än blir så blir det säkert trevligt ialla fall!:-)
Hoppas att Amanda är lite mer vänligt inställd till Nellie denna gång. Förra gången gick det lite bättre efter en stund. Små söta kusinbarn måste ju tycka om varandra:-)!!!
AManda ska till BVC i dag och vägas och mätas.... Snart ska Alicia hämtas och Amanda vaknar närsomhelst Japp NU i skrivande stund hör jag henne!!! Hej hopp!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade