måndag 4 oktober 2010

Förlåt älskling...

men jag måste bara berätta!!!

Jag brukar beklaga mig ibland för att han ( min man altså) sitter med sin I-phone jämt!! Nu är det bevisat, att det sätter sina spår vill säga.
Vi har en knasig glappkontakt i brytaren till taklampan i sovrummet och tre gånger i natt tändes lampan och jag kunde inte stänga av den. Så jag väckte mannen lite försiktigt och bad han att gå och släcka lampan. Han verkade lite sömndrucken och började fippla med sin telefon, och jag såg att han letade efter något, efter tredje gången sa han, jag ska se om jag kan..... sedan suckade han och gick upp och släckte lampan.
När vi pratade om det under middagen berättade han för mig att han verkligen letat efter en app i telefonen så han kunde släcka lampan!!! jösses!! Hahaha, Sen hade han tänkt att jaja jag får väl släcka den manuellt då!!!! Suck! Men vi skrattade gott i alla fall!!! :-)

Nu ska jag gå och lägga mig och hoppas på SÖMN i natt!!! Natti natti!!!

1 kommentar:

  1. Hahahaha!!!!!! Fasen va bäst alltså!!!! Kram på er!

    SvaraRadera

Bloggintresserade