tisdag 5 oktober 2010

Historien om vårt liv...

Jag bloggar, många jag känner bloggar..... Detta är historien om våra liv, om andras liv... dem vi känner, och dem vi håller kära. Om okända och kända. Det finns där, ute i cyber-rymden. vi vet inte hur länge, vad det kommer att betyda för framtiden och vad det betyder för dem som läser.... det bara finns där. Ord, som vi skriver, jag och du.
Ord kan betyda mycket eller inget alls....

I går gick en barndomsvän till min man bort i cancer. Jag träffade honom i sommras som hastigast, nu finns han inte mer.
I morgon hålls en minnes-stund för nära släktingars närmaste..... I dag är det årsdagen för min svärfars bortgång, och snart närmar sig min älskade gammel-farmors årsdag:-(

I dag har det varit en supermysig dag. Jag har träffat min kusin Madde, Mattias, lilla söta Nellie, min mamma och min morbrors fru . Vi har lunchat, fikat och pratat. min andra kusin befinner sig långt borta och studerar. ( Läser din blogg och tänker på hur du har det)

( Berättar om råttan i ett annat inlägg) :-)

Nu ska jag snart gå och lägga mig. Har mycket att se fram emot. Finns saker jag tänker på som finns där, som jag vill ta tag i, och det kommer. Vill inte vänta så länge att det inte blir av!
Alla ni som jag tänker på, hoppas ni vet vika ni är! Stor kram från mig!!!
Ni som läser min blogg, godnatt och tack för att ni finns!

3 kommentarer:

  1. Årsdagar av den sorten är alltid lite extra jobbiga, men tänk på det fina :)

    Jag har det bra här uppe, ska på bio nu på fredag och söndag. Att träffa nytt folk var inte så svårt som jag kanske trodde det skulle vara. Känns nästan som jag måste säga nej jag kan inte för att ha tid för mig själv och bara ta det lugnt. Är en del med skolan med, eller mycket egentligen. Så ska bli skönt att flyga ner till södra Sverige snart och lämna skolan lite ^^

    Kram

    SvaraRadera
  2. Förstår att det ska bli skönt med en paus och få komma hem en sväng! Vad ska du se för bio?
    Skolan verkar du klara galant!
    Stor kram

    SvaraRadera
  3. Såg Buried, var varken dålig eller bra. Ha en bra helg, kram!

    SvaraRadera

Bloggintresserade