tisdag 12 oktober 2010

Trött....

Vi la oss vid 21 i går kväll. Amanda fick sova hos mig och vaknade ett par ggr under natten. Men vi kom ändå upp vid sju. Alicia var påklädd och klar när jag gick för att väcka henne:-)
Nu har jag vilat en stund, då jag inte tycks komma i gång. Amanda sover. Ska sätta på en kopp kaffe till och sedan påbörja lite städning och röjning här hemma. Konstigt men det tar aldrig slut;-)
I morgon fyller svärmor 65 och det ska ju firas naturligtvis. Tänkte göra en smörgåstårta i kväll:-)
Vi nyser och är allmänt lite hängiga, Många som är det nu, men hoppas på det bästa.
Jag tycker inte om hösten, jo klart, fina höstdagar är nice, men inte annars, då har man ju långa vintern framför sig. det blir mörkt, kallt influenser av alla dess slag slår till. Nej, jag älskar våren, den är efterlängtad, pirrig, glad, förväntansfull och varm:-)

Ha en skön tisdag!!! Och njut av solen:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade