söndag 24 oktober 2010

Tråkig helg...

Dessutom har Amanda blivit förkyld och har lite feber. Känns som man inte gjort något vettigt på hela helgen. Bara haft en sån där rastlös känsla i kroppen. Jan är lite förkyld med. Jag har känt att något varit på G men det bryter inte ut.
Alicia lekte med kompis i lördags men haft tråkigt i dag med. Jag hade lite lust att åka till Hjuleberg på julmässa, men Jan hade ingen lust att vara hemma med Amanda och det får man ju respektera.
I morgon vet jag inte hur jag ska få i hop det. Jan ska iväg, Amanda får vara hemma från dagis och Alicia ska hämtas 13.30, jag ska vara hos läkaren kl 13.00. Första besöket hos ny diabetesläkare..... Jaja det löser sig på nått sätt. Amanda kan förhoppningsvis följa med, och Alicia kanske kan följa med en kompis eller nått......

Var ute och tog en rask prommis innan och det var superskönt. Nu ett glas vin i soffan innan sängdags. Inget bra på Tv.... Amanda sover lite oroligt... Det blev datorn i stället.
Hoppas ni andra haft en skön helg, vädret till trots!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade