onsdag 9 september 2009

8.24

För exakt sju månader sedan låg jag nu inne i operations-salen. Väldigt spänd och nervös. Våra hjärnor funkar ju dessvärre så. Har man varit med om en sak i livet och det inte gick så bra, och sedan befinner sig i samma situvation (fast andra omständigheter) reagerar hela kroppen och huvudet: FARA!! Men som sagt denna gång var det helt andra omständigheter! Jag blir alldeles tårögd när jag tänker på första skriket, första gången jag får se det här lilla knyttet som såg ut som en liten boll... Vilken lycka! Lyckligaste minnet i livet, vågar jag kalla det! Inte mycket som slår det. Det känns bara så fruktansvärt att min första förlossning är det hemskaste minnet i livet.... Det är en stor sorg.
Men som sagt det är en annan historia. I Dag är mitt lilla hjärta sju månader! Klockan 8.24!
Mamma älskar dig!!!!!!!!

1 kommentar:

Bloggintresserade