torsdag 10 september 2009

Torsdag....

Sitter här... vid datorn. Jag har så mycket att göra, men jag fastnade här. Amanda sover en sväng och jag har hundra saker jag borde ta tag i.... Solen skiner och det kommer säkert bli en bra dag. Helgen är fullbokad med en man somm fyller år... Ikea, inreda rum, barnkalas osv.... Känner för att åka i väg en sväng. Komma hemifrån. Tar gärna med mig Amanda men kan för övrigt tänka mig att åka ensam. Hemskt det lät haha. Det är hur bra som helst här hemma, det är inte det. Men jag behöver lite nya intryck! Får fila lite på det. Kanske hälsa på någon som jag inte träffat på länge? Vi får se..... Hoppas alla får en bra dag!!!! KRAM

1 kommentar:

  1. Du är alltid välkommen hit ifall du vill det.
    Och det är väl klart att man behöver vara utan barn och man ibland!

    Kram

    SvaraRadera

Bloggintresserade