söndag 13 september 2009

Slappe-dag...

Japp, i dag har jag bara slappat, nästan... Förutom Amanda och matlagning:-) Fast jag och Amanda har slappat lite med:-) Hon har varit lite mer harmonisk i dag. Hon gillar inte för mycket folk och när det händer för mycket runt omkring. Hon har vant sig vid sitt nya rum och verkar trivas... I början var hon skeptisk. Kände inte igen sig.
Alicia skulle varit på kalas i dag men var inte alls på humör för det i dag. Trött och tjurig. Lite sexårstrotsig. Hon fick en superfin jacka av mormor i går. Hon e allt lite bortskämd ibland. Märks på hennes beteende. Hon uppskattar inte saker och ting alltid känns det som. Men det beror kanske på att hon är sex år.... En killkompis från klassen ringde i dag!!!! Dom pratade över en kvart tills JAn fick säga till Alicia att lägga på... haha...

Amanda sitter ju hur stadigt som helst märkte jag i dag:-) Är väl efter sittandet i vagnen och barnstolen..

Nog om mina barn. Själv har jag som sagt slappat i dag. Somnade sent i går. Varit trött i dag.
Måndag i morgon igen. Tisdag kommer Madde, kusinen på besök, ska bli mysigt. Onsdag är de dags för ett nytt försök på rytmiken. Janne ska till Stockholm. Jag och Sandra skulle ha tränat...får se hur det blir med det då.... suck.

Kanske snart ska nappa på ditt förslag och komma och hälsa på i Halmstad, Nina... E ju inte så långt hemifrån heller;-)

Nu ska även jag gå och lägga mig. Mår bra, och är så nöjd med lilla Amandas rum!! Har varit en bra helg!

God natt på er!!KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade