tisdag 15 september 2009

Bra dag..

Dom framkallar många känslor, de små liven.. För det mesta underbara, unika, speciella, varma och glada! Men även ibland trötta, tröstlösa, hopplösa och maktlösa...Speciellt när mamma inte är i form. Trötta, vi tillsammans... Vi har en jobbig period just nu. Men den går ju över, jag vet. Om jag bara kunde lista ut varför hon vaknar.. det är inte av hunger i alla fall.

Det har varit en bra dag annars. Min kusin Madde och hennes bebismage:-) var och hälsade på. Vi fikade lite äppelpaj medan Amanda stirrade ut henne! Jättemysigt och kul... Grattis till de sålda avställningborden:-) Vi ses snart igen, ska leta fram bältet!

Min käre man ska åka till Stockholm tidigt i morgon bitti:-(
Mindre kul men det är bara över natten. Hoppas han kommer hem innan träningsdags på torsdag.... Premiär haha, blir kanske pannkaka av det. Nu är kl inte mycket men jag ska ändå försöka stänga de blå. Det har ju som sagt varit tuffa nätter och man vet aldrig hur det blir i natt... Nu ska jag ju dessutom vara ensam nästkomande dygn...
Så god natt på er alla, som läser min blogg!! Hoppas ni har det bra! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade