onsdag 2 september 2009

Blåbärspannkakor...

Ja, det var jag uppe och gjorde i morse... Amanda vaknade kl 5.00 och hon åt 5.30.
Sen var hon trött så när hon höll på att somna om gick jag upp och gjorde pannkakor... Några med blåbär i, mums! Alicia har ute-dag i dag så jag tänkte att det var lika bra att slå på stort:-)

I går gick jag och la mig 21.15!! Men med dessa nätter och tidiga morgar och full fräs hela dagen, behövs det verkligen!!
Bättre med en pigg och glad Linda än en irriterad trött och sur:-)

I dag måste jag köpa nytt själsängsskydd, vår lilla tjej har lyckats ta sönder det andra!
Nu sover hjärtat och jag ska passa på att hoppa in i duschen! I morgon kommer min mormor på besök! Var så länge sen sist. Ser fram emot att få ha henne här en stund:-)

Hoppas alla får en bra dag! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade