måndag 7 september 2009

Helgen..

har varit bra! Som vanligt har den gått alldeles för fort! Jag är sååå GLAD för Amandas rum kommer att bli så superfint, jag är sååå nöjd!!:-)
Som vanligt när mannen skickar i väg mig för att köpa byggvaror så går det åt pipan. Jag skulle ha universalplugg till något som heter M7 skruv. Inte ens han i affären visste vad det var hehe. Mamma och Amanda satt och väntade i bilen jag ringde min man några ggr och han blev irriterad samtidigt som stackars byggmannen försökte hjälpa mig. Jag blev sur och det slutade med att jag fick med mig en hink 5 l spackel i stället för 10 l. Jan fick åka till Halmstad på em och hittade vad han skulle ha på ett annat buggvarohus...suck. Nästa gång får han åka själv...

Hur som helst så blir det fiiint! Plockade lite äpplen i går... Tog med några in och gjorde äppelkräm, mums!

Alicia är i skolan, och det går mycket bättre. Janne säger att hon e lite mesig på morgonen om det inte är någon där som hon känner kommer tårarna. Men när jag hämtar henne på em är hon världens tuffaste tjej;-)

i dag ska jag på föräldrargrupp kl 14.00 ska bli kul.

Ha en bra dag! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade