lördag 5 september 2009

Blandat..

Firade mamma i går kväll på thai-restaurang, det var mysigt, och gott;-)
Jag köpte taperter till Amandas rum. Höll budgeten, även om det kanske inte blev som jag ville ha det från början, men jag tror det blir bra. Jan köpte golv på väg hem från Gbg. Så nu är det renovering som gäller i helgen!!! Åh vad skönt det ska bli när hennes rum är klart. Älskade Amanda, hon är lite förkyld, men jag hoppas att det inte blir värre!

Ska åka och handla i dag, sen det vanliga ta hand om Amanda och laga mat.... serva mannen som sköter all renovering. När jag får en stund över kan jag tänka mig måla lister osv.....:-)
Sen får det bli en tur till IKEA snart och inhandla diverse till hennes rum med:-)
Ska bli ett riktigt MYS-rum! Hoppas jag!
Nu sover hon, älsklingen, och jag ska passa på att göra mig anständig... ta på mig kläder och lite smink:-)
Hoppas ni får en trevlig helg! KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade