lördag 19 september 2009

strålande sol:-)

Fast jag sovit hyfsat i natt med så är jag tröttare än någonsinn känns det som. Lite tung i huvudet och jag vet inte.... trött..... vill gömma mig under en sten och sova.. eller kanske under ett stort varmt duntäcke.. Min man håller på i badrummet så gott han kan, tyvärr går det inte så bra i dag. Iblnad tröttnar man på allt... Men det är ju lördag och solen skiner. Jag vill göra så mycket, om jag inte bara vore så trött.... suck. Längtar till i kväll... till sängen. Förlåt jag måste bara gnälla av mig lite.
Ska ändå ta mig i kragen, snart göra lite lunch sedan bege mig ut någonstans!! Åka i väg med ungarna. Komma hemifrån lite. Ibland känns huset trångt, fast det är ganska stort... Men det blir väl så när man renoverar. All fritid går åt till det, nästan. Och alla pengar, nästan. Och ibland all glädje, nästan. Det är min man som sköter all renovering, arga snickaren hade nog sagt att jag borde hjälpa till. Haha det skulle va en syn, jag och min man hade skilt oss inom en vecka. Men jag hjälper ju faktiskt till genom att sköta resten, som måste göras. Mat, barn osv.....
Kanske ska låta mannen ta Amanda i natt så jag kan slappna av lite....

Ha en skön Lördag! Ta vara på solen:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade