fredag 18 september 2009

Jaaa!!

Jag vet, man ska inte ropa hej.....men...i natt gick det mycket bättre! Hon vaknade till några ggr men nästan inget skrik alls! Nu vet hon att det inte är lönt;-) Hon tog snällt nappen och somnade om och sov flera timmar i sträck!! Sen kan det kanske ha att göra med att hon badade i går igen och jag höll uppe henne tills hon stupade i säng kl 19.00.
Men jag ser helt klart natten som en framgång!:-)
Konstigt nog är jag tröttare än vanligt, men det är väl så, när man får sova mer än normalt...

I dag är det fredag och det är skönt.Mannen ska fixa med huset i helgen och tja vi får se vad vi hittar på. Kanske hälsar på min mormor.
I kväll blir det väl det klassiska "fredagsmyset" , och jag ska sova i MIN säng i natt och min man ska förhoppningsvis sova i SIN säng. Så som vi hoppat runt sen jag blev rekommenderad att ligga och ta det lungt när Amanda låg i min mage.. Nu kanske det kan det bli ordning på torpet igen!

Ha en härlig fredag!! Solen lyser ju dessutom i dag!!!:-) KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade