fredag 25 september 2009

:-)

Jag har inte skrivit på ett tag, vissa saker har hänt som måste smältas, sen har jag varit sååå trött som bekant. Men gissa vad, det har vänt!! I går och i dag har jag fått hyfsat med sömn och känner mig mycket piggare!! Amanda håller i gång lite på kvällarna, Jan tar henne då och ger henne välling vid halv elva. Sen sover hon till halv sex! Upp och får välling, leka en halvtimme sen sova ca 2 timmar till :-)
Så just nu är jag tacksam!!

Tack för alla tips och råd. Det är ju så jobbigt när man känner sig lite halft desperat! I helgen blir det ev helt barnfritt! Amanda ska vara hos mormor i morgon och Alicia vill sova hos farmor! Alicia älskar verkligen sin farmor:-)!!

Vad jag och Janne ska göra vet jag inte. Nr ett på listan var ju att sova.... Men om hon sover bra i natt med kanske vi kan hitta på nått kul! Nu ska snuttan ha lunch snart!

Tycker inte om när det blåser så! Kankse tar med mig ungarna till eurostop i em.. Känner för att hitta på nått! Jan jobbar sent i dag.... Men det ska nog bli lite fredagsmys i kväll ändå;-)
Hoppas ni får en skön fredag!!! KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade